...А «Хюндай» вiзьмемо на «КРЮКів»
Минулої п’ятниці на розташованому в Кременчуці Крюківському вагонобудівному заводі відбулося підсумкове засідання міжвідомчої комісії, яку очолював перший заступник генерального директора «Укрзалізниці» Микола Сергієнко. За інформацією прес–служби підприємства, комісія вирішила дати зелене світло експлуатації за призначенням двох електропотягів ЕКр–001 і ЕКр–002 з максимальною експлуатаційною швидкістю 160 кілометрів за годину та «дозволити ПАТ «КВБЗ» виготовлення дослідної партії електропоїздів ЕКр–1 у кількості 10 одиниць». Таке рішення було прийнято після фахового обговорення результатів випробувань одразу двох згаданих міжрегіональних швидкісних двосистемних пасажирських потягів підвищеної комфортності. Перший з них «намотав» коліями України близько 60 тисяч кілометрів, другий — майже 6 тисяч. Отже, тепер офіційно зафіксовано знакову не лише для залізничників подію: вітчизняні машинобудівники вкотре довели, що можуть створювати і випускати конкурентоспроможну продукцію, яка за більшістю параметрів не поступається кращим європейським і світовим зразкам.