Енергодрама маленького споживача,

Енергодрама маленького споживача,

Як писала наприкінці минулого року «Львівська газета», «стосунки між ВАТ «Львівобленерго» та львів'янами стають більш ніж напруженими і перманентно нагадують неоголошену війну. Енергетики звинувачують населення в крадіжках як електроенергії, так і майна підприємства, мешканці ж міста буквально завалюють управління захисту прав споживачів різноманітними скаргами на дії працівників обленерго». Львівобленерго, продовжувала газета, заявляє, що протягом лише 2003 року пiд- приємству завдано споживачами збитків на суму 40 мільйонів гривень. Йшлося про те, що найбільш поширеним видом порушень є самовільне приєднання до електромережі та використання енергії без укладення договору та обліку. Також популярними серед мешканців області є зрив або пошкодження пломб на приладах обліку та самовільне внесення змін до схем роботи лічильників, які занижують його показники. Що ж до іншої «воюючої сторони», тобто львів'ян, то вони скаржаться на дії ВАТ «Львівобленерго» та його персоналу все частіше, вбачаючи у цих діях порушення прав споживачів. Зокрема, протягом 2003 року до управління у справах захисту споживачів надійшла 71 скарга на дії працівників «Львівобленерго», причому з них 53 скарги стосуються Львова. Найбільше невдоволення викликає робота окремих працівників районних електромереж (РЕМів).

Всі статті рубрики