Днями відбулося урочисте відкриття пасажирського термінального комплексу «F» Міжнародного аеропорту «Бориспіль», збудованого у рамках підготовки до європейського футбольного турніру, повідомляє прес–служба вітчизняного Мінтрансу. Відкрив новий термінал глава держави Віктор Янукович разом з урядовцями — віце–прем’єром Андрієм Клюєвим і «транспортником» Костянтином Єфименком. «Спорудження термінального комплексу «F» є лише першим кроком у модернізації аеропорту. У подальшому планується збудувати ще кілька терміналів, які дійсно зроблять «Бориспіль» одним із найкращих сучасних аеропортів світу», — сказав Віктор Янукович, перерізавши символічну стрічку терміналу.
Утiм пересвідчитись у правдивості такої оцінки пересічні пасажири зможуть лише з початком наступного місяця, коли і для них відчиняться двері терміналу. Керівництво аеропорту обіцяє з 1 жовтня запустити в експлуатацію збудований iз використанням найпрогресивніших світових технологій термінал, а до 20–го числа він уже обслуговуватиме 50 відсотків усіх регулярних рейсів. До речі, будівельники навіть у день офіційного відкриття продовжували «наводити марафет» зовні й усередині приміщення нового аеровокзалу.
Проте, якщо поспіх, з яким здавали і відкривали будівлю, м’яко кажучи, трохи дивує, то технічні характеристики терміналу «F» дійсно втішають. Загальна площа термінального комплексу «F» становить 20 685 «з хвостиком» квадратних метрів. Задля комфорту пасажирів уся територія терміналу обладнана системою візуальної інформації та системою мікроклімату. Комплекс здатний пропускати за годину до 900 пасажирів «на виліт» і стільки ж — «на приліт», а у піковий період існує можливість підвищувати інтенсивність обслуговування пасажирів, щоправда, тільки «на виліт», до 1500 осіб за годину. Для порівняння, наразі всі термінали аеропорту здатні обслуговувати до двох тисяч пасажирів за годину.
Термінал побудовано за кошти аеропорту, каже його директор Борис Шахсуваров. Заявлений кошторис будівництва складає 413 мільйонів гривень, проте, як свідчать офіційні звіти, на будівництві навіть вдалося зекономити (?!!) — загалом витрачено 390 мільйонів у національній валюті. Базовою компанією, що виконуватиме рейси через термінал «F», будуть «Міжнародні авіалінії України». Після введення наприкінці 2011 року в експлуатацію терміналу «D» (площею 110 тисяч «квадратів») та ремонту терміналу «B», аеропорт зможе обслуговувати 4,5 тисячi пасажирів, як того вимагає УЄФА. n