Романтика з «червоної доріжки»

10.03.2010

«Насправді я зараз мрію лише про одне — відіспатися і з’їсти величезний бутерброд без остраху, що сукня розійдеться по швах. Останнім часом я їла стільки шоколаду, що боялася в неї просто не влізти», — зізнавалася Сандра Буллок, яка за кілька тижнів до вручення «Оскарів» запевняла, що точно знає: статуетка їй не дістанеться. «У мене на «Оскара» чуйка — я в дев’яти випадках із десяти вгадую, хто його отримає. Можу вас запевнити: цього разу не я», — розповідала Сандра. Очевидно, кокетувала, бо вдяглася на церемонію, як і належить переможниці: ніжна сріблясто–золотава сукня вишуканого крою від бренду «Марчеза», бездоганно укладене волосся, яскравий штрих — м’яка червона помада.

Але якщо одні модні критики заявили, що «Міс Конгеніальність» продемонструвала чудовий смак, то інші з цього приводу мали протилежну думку: мовляв, у своїй облягаючій сукні Сандра більше схожа на олімпійського ковзаняра, ніж на «оскарівську» лауреатку.

Утім туалети, щодо бездоганності яких усі знавці стилю однозначно сходяться у своїх оцінках, на таких церемоніях узагалі трапляються рідко. От і нині те, що одні називали повним провалом, інші нагороджували захопленими відгуками.

 

«Що це було?!» і траурні стрічки

Чи не єдина сукня, яку всі оцінили однаково, несподівано опинилася на Шарліз Терон — «оскароносиці» зі стажем, яку раніше вважали взірцем елегантності. Цього разу Шарліз зробила відверто невдалий вибір: її вузький бузковий туалет від «Крістіан Діор» був би прийнятним, якби не дві жахливі «трояндочки» точно на персах.

Натомість зірка «Аватара» Зое Салдана (яка у фільмі з’являється тільки в комп’ютерному образі блакитної принцеси народу на’ві) у вбранні від «Живанші» зібрала не лише критичні, а й захоплені оцінки. Хоча «золотий» ліф до бузкової спідниці з дуже «кучерявим» синім низом — це був дуже сміливий вибір.

Не пошкодували рюшів для Вери Фарміги, номінантки на «Оскар» за найкращу жіночу роль другого плану, і дизайнери дому «Марчеза». І таки передали куті меду, бо при погляді на українську американку хотілося вигукнути: «Що це було?!».

Зате в чому–чому, а в тьмяності барв Верину сукню кольору яскравої фуксії не звинуватив ніхто. Тоді як саме на таку критику наразилися милий блідо–сірий туалет Аманди Сейфрід та романтичне плаття молодої актриси Анни Кендрік — конкурентки Фарміги по номінації і партнерки по фільму «Вище неба». Ніжно–рожева сукня Анни від ліванського модельєра Елі Сааба була б бездоганною, якби не зливалася з кольором шкіри акторки. Хоча, на суб’єктивну думку «УМ», Кендрік виглядала значно краще за багатьох зірок, розхвалених стилістами.

Ще одну невдаху церемонії, номінантку на «Оскар» за роль другого плану у фільмі «Божевільне серце» Меггі Джиленхаал, смак також підвів. Хоч стилісти саркастично й похвалили сукню без бретельок за «найкращий принт», але визнали, що така синьо–біла строкатість була б більш доречною для гості на сільському весіллі. Ну або для домогосподарки, чия спальня витримана в японському стилі. Відверто невдалий образ «гармонійно» завершувала банальна рожева помада.

До невдач вечора стилісти віднесли також сукню німкені Дайян Крюгер, котра стала відомою як Єлена Прекрасна із фільму «Троя», а минулого року стала зіркою «Безславних виродків». Свої кремові рюшечки фрау Крюгер ще й «обмотала» чимось на кшталт траурної стрічки. Не сама, звісно, — таке пошили дизайнери дому «Шанель». Плаття насправді непогане, але виглядало б доречно десь у декадентських 1900–х, а не на початку ХХІ сторіччя на «оскарівській» церемонії.

Найгірші об’єми і строга простота

Якби Керрі Бредшоу із «Сексу й міста» побачила, в чому прийшла на церемонію її «альтер его» Сара Джессіка Паркер, то навряд чи висловила б схвалення дивній сукні із безформним верхом та якоюсь блямбою, що збирала важкий шовк у складки нижче «п’ятої точки». Окрім того, стилісти розкритикували Сару за найгіршу зачіску.

Ще один перукарський «мінус» отримала Ніколь Річі. Хоча на тлі її дивної закритої сіро–рябої сукні обличчя і, тим паче, волосся якось і не проглядалися.

Дженніфер Лопес цього разу теж не вгадала — плаття від дорогого бренду «Армані пріве» аж надто підкреслювало її видатні форми.

Переборщила з оголеністю поп–діва Мерайя Кері: її синє вбрання мало того, що занадто відкривало пишне декольте, так іще й ледве не до пупа оголювало не менш пишну ногу.

Синьому кольору різних відтінків надали перевагу й огрядна лауреатка премії за найкращу роль другого плану Мо’Нік та її ще гладша партнерка по фільму «Тужся» Габурі Сідібе, якій «Оскар» за голов­ну роль не дістався.

Пенелопа Крус і Сігурні Уївер обрали червоне. Але якщо «портьєру», в яку вбралася іспанка, критики охрестили «найгіршим об’ємним вбранням вечора», то елегантне вбрання Сігурні у грецькому стилі одностайно похвалили, незважаючи на чорний бантик замість пояса.

Винятково позитивні оцінки лунали також на адресу ніжно–сірої шифонової Хелен Міррен, тріумфаторки вечора Кетрін Бігелоу у строгій сталевій сукні по фігурі та Камерон Діас у золотистому туалеті від Оскара де ла Ренти.

Елегантному й простому білому туалету номінантки–ветеранки Меріл Стріп можна було закинути «неоднозначний» запАх, який під певним кутом надавав сукні схожості з халатом.

Легку шифонову сукню Демі Мур дехто зі стилістів також розкритикував, але, попри велику кількість рюшів, і саме плаття, 47–річна Демі в ньому виглядала над­звичайно.

 

А ТИМ ЧАСОМ...

Фільм Тіма Бертона «Аліса в Країні чудес» у перший прокатний уїк–енд у Північній Америці зібрав $116,3 млн., поставивши новий рекорд за касовими надходженнями серед стрічок, знятих у тривимірному форматі.

Раніше найкасовішим 3D–фільмом за підсумками перших вихідних був «Аватар» Джеймса Камерона ($73 млн.).

Станом на 7 березня «Аватар» в усьому світі зібрав уже $2,6 млрд.

  • Огидні і прекрасні

    У Нью–Йорку відбулася одна з найулюбленіших подій шоу–бізнесової тусовки — церемонія вручення премії MTV Video Music Awards, заснованої найпопулярнішим музичним телеканалом у світі. Уперше подію такого масштабу організували в Брукліні, і незважаючи на «непрестижний» статус цього району, дійство було справді вражаючим. >>

  • Ольга Куриленко: Мені ніколи не спадало на думку зірватися

    Цілком можливо, що за кілька років світ перестане асоціювати Ольгу Куриленко винятково з дівчиною Бонда: сьогодні вона задіяна у кількох проектах всесвітньо відомих режисерів, що дає їй надію вийти за рамки образу статичної красуні. Сміливо припускаю, що у майбутній біографії актриси буде глава, в якій описуватиметься, що змінити амплуа їй дозволила робота у фільмі дебютантки Міхаль Боганім «Земля забуття» (картина виходить на екрани кінотеатрів України 26 квітня): Ольга грає молоду жінку, яка не може забути про трагедію, що сталася в її житті під час вибуху на ЧАЕС. Актриса сама вийшла на проект маловідомої режисерки. «Від когось Ольга довідалася, що існує сценарій фільму про Чорнобиль, і зацікавилася ним, — розповідала в інтерв’ю «УМ» Міхаль. — Оскільки я знімала до цього документальне кіно, то мені не йшлося про те, щоб залучити до роботи над фільмом відомих акторів. Але коли зустрілася з Ольгою і поговорила з нею, то зрозуміла, що вона підходить на цю роль».

    Незважаючи на те, що українка працює з такими великими, як Деніел Крейг, Терренс Малік, Том Круз, їй вдається залишатися «земною». «Особливі прикмети» цієї знаменитості: скромність, виваженість, працьовитість. Хоча, можливо, у майбутньому ми дізнаємося про недитячі інтриги, завдяки яким, а не лише екзотичній красі, Куриленко пробиралася на вершини Голлівуду, проте в інтерв’ю «УМ» Оля постала саме такою. За її словами, вона не по­требує «зіркової свити»: у неї немає менеджера, асистента, водія, публіциста. «Свою кінокар’єру я будую сама. Для простої поради мені достатньо мого асистента», — стверджує Куриленко. >>

  • Ковток води

    Лікарі, які робили розтин тіла співачки Уїтні Х’юстон, виявили в її легенях воду. Така остання новина із закулісся раптової смерті американської зірки поп– та соулмузики. >>

  • Хай живе королева!

    Цьогорічна, 58–ма, церемонія вручення найвищих американських музичних нагород «Греммі», яка відбулася в Лос–Анджелесі у ніч із неділі на понеділок за київським часом, пройшла під знаком жалоби. Напередодні у своєму готельному номері була знайдена мертвою славетна співачка Уїтні Х’юстон, яка мала виступити на цій церемонії, тож вечір фактично перетворився на вшанування її пам’яті. Спершу організатори навіть думали взагалі скасувати захід, але родина Х’юстон попросила цього не робити. Проте в програму церемонії було внесено зміни. >>

  • Король переміг Цукерберга

    Цьогорічна, 83–тя, церемонія нагородження премією Американської кіноакадемії виявилася чи не найбільш передбачуваною з початку сторіччя. В усіх головних номінаціях «Оскар» отримали фаворити, та й решта переможців критиків не здивували. >>

  • Німецька ПОПелюшка

    Змагання, в тому числі й музичні, привабливі несподіванками. Цьогорічне «Євробачення» подарувало дуже симпатичний «сюрприз»: перемогу звичайної німецької дівчини, вчорашньої школярки, яка, не маючи змоги похвалитися вокальними даними чи особливим музичним талантом, підкорила Європу своєю щирістю і простотою. Німеччина стоїть на вухах і носить Лєну Майєр–Ландрут на руках, продюсер на хвилі цієї ейфорії пропонує відправити її на «Євробачення» й наступного року, а сама тріумфаторка зітхає: мовляв, усе це приємно, але коли ж їй тепер навчатися? >>