Антимонопольний комітет взявся за розслідування підозрілих цін на курячі яйця

13.06.2018
Антимонопольний комітет взявся за розслідування підозрілих цін на курячі яйця

Віддали українські виробники на реалізацію яйце просте, а продали, як золоте...

Кожен, хто купує продукти у магазинах, звернув увагу на дивну тенденцію, яка з’явилася наприкінці минулого року: ціна на курячі яйця, що до цього стрімко подорожчали, стала практично однаковою у різних торговельних мережах.
 
У «дорогих» і «дешевих» супермаркетах різниця ціни на цей товар є зовсім не значною, як це було раніше. 
 
Антимонопольний комітет вважає таку ситуацію змовою головних виробників і може відкрити справу щодо деяких гравців ринку.
 
Генеральний директор Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко на своїй сторінці у «Фейсбуці» зазначив: в АМКУ відбулася робоча зустріч щодо проблемних питань у процесі співпраці торговельних мереж та постачальників у сфері рітейлу.
 
Раніше Асоціація постачальників торговельних мереж зверталась до АМКУ щодо можливої картельної змови на ринку цієї продукції.
 
Крім того, тепер Дорошенко розповів про несправедливе, на його думку, підвищення ціни на соняшникову олію.
 
«Звернув увагу представників комітету на ринок соняшникової олії, події на якому зараз iдуть у розрізі світових тенденцій. Цього року очікується рекордне виробництво соняшникової олії та ціни на світовому ринку йдуть вниз уже 1,5 місяця. В Україні — навпаки. Ціни повільно, але впевнено крокують догори», — наголосив експерт.
 
На його думку, нині ринкова сила сконцентрована у великих виробників продуктів харчування, що дає їм змогу диктувати ціни та інші правила гри. Чи впорається Антимонопольний комітет із завданням, чи продемонструє дивну поступливість, як у випадках iз бензином, побачимо вже найближчим часом.